Bent u ontevreden of wilt u een klacht indienen? We helpen graag! Bel naar 0345-544617 of mail naar info@fenlexpertisecentrum.nl
Samen zoeken we naar een goede oplossing voor u.
Wij werken continu aan onze kwaliteit en vinden het zeer belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Indien u een klacht heeft, kunt u ons dit telefonisch of per e-mail laten weten. Hiermee stelt u ons in staat onze dienstverlening verder te verbeteren. We streven naar een goede klachtenafhandeling en zullen alles in het werk stellen om tot een geschikte oplossing te komen.
Klachtenprocedure
- Wij proberen zoveel mogelijk directe oplossingen te vinden. Klachten en/of opmerkingen worden door ons zoveel mogelijk direct en persoonlijk verwerkt.
- Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan via dit formulier (download);
- U krijgt binnen vijf werkdagen bevestiging van ontvangst van de klacht.
- Klachten worden vertrouwelijk behandeld en binnen drie weken na ontvangst in behandeling genomen. In de meeste gevallen wordt binnen enkele dagen contact met u opgenomen om te overleggen over de verdere stappen.
- Mocht de afhandeling van een klacht langer duren dan drie weken, dan wordt u hiervan binnen deze drie weken op de hoogte gesteld. Tevens wordt aangeven wat de reden van de vertraging is en de verwachte termijn waarbinnen de klacht afgehandeld zal worden.
- Klachten of opmerkingen en de wijze van afhandeling worden door ons geregistreerd en minimaal 2 jaar bewaard.